Personvern

BEST SERVICE tar ansvar for innsamlede opplysninger.

Personvernerklæring

Ansvaret for innholdet på våre nettsider ligger hos daglig leder. Han har også ansvaret for at innsamlede opplysninger håndteres forsvarlig. Innsamlede opplysninger lagres på selskapets servere. Det er kun selskapets ansatte som har legal tilgang til innholdet på våre servere.

Bruk av informasjonskapsler

Det brukes ikke infomasjonskapsler på våre nettsider.

Søkefunksjoner

Ved bruk av eventuelle søkefunksjoner kan søkekriteriene lagres for senere bruk.

Nyhetsbrev

Vi sender ikke ut dedikerte utsendelser eller nyhetsbrev basert på innsamlede data fra nettsidene.

Linkede sider

Våre nettsider inneholder linker til andre nettsider. Vi tar ikke ansvar for hvordan persondata og annen informasjon håndteres på linkede sider.

Bestilling av oppdrag via web, mail eller telefon

Ved bestilling av oppdrag lagres kun de opplysningene som er relevante for gjennomføring av oppdraget. Etter utført oppdrag og ferdig fakturering lagres kundeopplysninger i vårt kunderegister. Opplysninger fra kundergisteret kan nyttes for utsendelse av informasjon relatert til vår virksomhet. Det er kun våre ansatte som har legal tilgang til kunderegisteret.

Andre henvendelser via web, mail eller telefon

Ved henvendelser via kontaktskjema, mail eller telefon lagres informasjon så lenge den aktuelle saken er under arbeid. Lagring fra kontakskjema gjøres på våre servere. Mail lagres på leverandørs server og lokalt på våre servere. Det skal ikke sendes sensitiv informasjon på mail. Telefonlogg lagres eksternt via logg til mobilt sentralbord.

Generelt

Alle ansatte er ansvarlige for å slette personopplysninger som ikke lenger er relevante for forespørsler, leveringer, mottak og arbeidsforhold. Slik informasjon skal slettes forsvarlig.

- Ønsker du flere opplysninger om våre personvernrutiner kontakt oss på mail eller telefon.

04.12.2018